تور ایتالیا و مناطق دیدنی آن

تور ایتالیا و مناطق دیدنی آن

تور ایتالیا و مناطق دیدنی آن

تور ایتالیا

و مکان های دیدنی آن

 

آیا شما هم به فکر یک سفر خارج از کشور هستید ؟ آیا اروپا را برای سفر انتخاب کرده اید ؟ در این بخش می خواهیم برای علاقه مندان به تور ایتالیا اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارشان قرار دهیم تا بتوانند در انتخاب مقصد بعدی سفرشان دقیق تر عمل نمایند.آیا می دانید ایتالیا در ۲۰۱۱ رکورد بیشترین گردشگر در سطح جهان را شکست. این کشور در ان سال پذیرای ۴۶ میلیون گردشگر از سراسر جهان بود.از ایتالیا به عنوان پنجمین کشور  گردشگری جهان یاد می شود .موقعیت جغرافیای این کشور در جنوب اروپا و در همسایگی یونانی ها می باشد.

کشور ایتالیا معروف است به کشور زیبایی ها و مردمان این سرزمین اکثرا دارای مذهب مسیحیت کاتولیک می باشند.آب هوای مدیترانه ای حاک بر این سرزمین باعث شده تا تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی سرد  و مرطوب را به ارمغان بیاورد.علاقه مند به تور ایتالیا باید بدانند که یکی از بهترین مکان های گردشگری در اروپا را برای سفر خود انتخاب کرده اند و قطعا می توانند لحظات بسیار ناب و بی نظیری را برای خود رقم بزنند.از مکان ها تاریخی این کشور می توان به کلیسا های قدیمی ان اشاره کرد. این کشور  را مهمد مسیحیت می نامند و در ان می توان عبادتگاه ها و کلیسا های زیادی را یافت.از شهر های مهم و توریستی ایتالیا می توان به شهر هایی همچون ونیز -تورین-لورتو-لانچیانو-آسیسی-فلورانس-پمپی- و رم اشاره کرد.

شهر ونیز یکی از شهرهایی است که در ان تعداد زیادی کلسیا واقع شده است. این شهر با دارا بودن ۲۰۰ کلیسا مکان مناسبی برای بازدید توریست ها به شمار می رود . از این تعداد ۸ کلیسا به صورت سلطنتی می باشند.از معروف ترین انها می توان به کلیسای سن مارک و سانتا و کلیسای ماریا و ربالتو اشاره کرد.شما در کلیسا های این شهر می توانید شاهکار های هنری زیادی را بیابید.

شهر تورین ایتالیا را می توان به عنوان شهری مذهبی یاد کرد و علت ان هم به خاطر  نمایش کفن مقدس است.این کفن در واقع تکه ای پارچه از جنس کتان بوده  که در ان نقش مردی به صلیب کشیده شده را نمایش می دهد.بسیار اعتقاد دارند که این کفن متعلق است به عیسی پیامبر.همه ساله میلیون ها گردشگر از این کفن بازدید می کنند.از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر می توان به وجود معروف ترین کارخانه شکلات سازی  ایتالیا اشاره کرد که در تورین واقع شده است.می توانید تور ایتالیا خود را با دین این شهر تکمیل نمایید.

شهر لورتو از دیگر شهر های زیبا و معروف ایتالیا به شمار می آید که در ان کلیسای معروف سانتا واقع شده است.کلیسای فوق با وجود داشتن عمارتی بزرگ  و تزییناتی زیبا که در ان انجام شده و همچنین دارا بودن ناقوسی بزرگ بسیار معروف است.شاید  بتوان مهم ترین بخش گردشگری و جذاب این شهر را وجود خانه  مقدس عنوان کرد.بسیاری معتقد هستند که مسیح در انجا متولد شده است.این شهر   از سویی به دریا ختم شده و از این نظر دارای چشم انداز بسیار زیبایی نیز می باشد.

شهر بعدی که  از اهمیت بالایی برخوردار است لانچیانو نام دارد.شاید دلیل معروف بودن این شهر به خاطر معجزه ربانی است که در آنجا اتافق افتاده است.معجزه ربانی واقعه ای است که در سال ۷۰۰ میلادی رخ داد. در ان سال یکی از راهبان به وجود حضرت مسیح شک می کند و به نا گاه  در هنگام خواندن آیات مقدس می بیند که نان به گوشت و آب به خون تبدیل می شود. این یادگارها از سال به بعد در این مکان نگه داری می شوند و اصالت تاریخی بودنشان نیز به تایید بسیاری از متخصصان رسیده است.

 

مراکز خرید در ایتالیا:
برای گشت و گذار در شهرهای تایخی که در ایتالیا قرار دارد گردشگران بیشماری را به خود جذب میکند . رفتن به دل طبیعت و کوهستان هاو سواحل زیبایی که در کنار دریای مدیترانه یکی از دلپذیرترین سفرهای توریست های تور ایتالیا به حساب آمده که با سفر کردن بهه این سرزمین زیبا بتوان لحظاتی را با آب و هوای مدیترانه ای سپری کرد.
یکی از اهدافی که گردشگران تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند مراکز خرید ایتالیا است که از معروفترین مراکزی به شمار می رود .
یکی از این مراکز خرید میلان است که آنرا پایتخت مد در ایتالیا نامگذاری کرده اند . که در آن میتوان برندهای برتر دنیا را در آنجا دید. از جمله طراحان مانکن ها در این مراکز وجود دارد. در هفته ی مد در این مرکز خرید خیابان ها و دیوارهای آن پرشده از تبلیغاتی است که در کل خیابان را پوشانده استویکی از خیابان های اصلی خرید این مرکز ناپولیون است . که یکی از مطرح ترین مد های ایتالیا را در این فروشگاه ها میتوان دید.
فستیوالی در این مرکز خردی برگزار میشود که سالی دوبار است که کمپانی های عظیم در آن حضور پیدا میکنند.

در شمال میدان دلدوئومو یک مرکز خرید واقع شده که گالری مد را از بهترین طراحان لباس و مد از کل جهان در آن عرضه شده . این مرکز خرید با دارا بودن ۲۲۰ مغازه از فروشگاه های برتر جهان شامل شده که در کنار آن یک سینما بنا شده .

مرکز خرید روما است رم در ایتالیا:
یکی از معتبرترین مراکز خرید در ایتالیا است که به دو طبقه احداث شده . برای سفر کردن به رم با تور ایتالیا و دیدن شهر تاریخی رم پیشنهاد شده.
مرکز خردی روما است یکی از مراکز خردی در رم است که برندهای معروف جهان در آن وجود دارد در فضای این مرکز خردی با ۲۲۹۰ مغازه یک سینما هم هست.
یکی از سوپرمارکت های بزرگ این شهر به نام پانوراما در این مرکز خردی احداث شده همینطور یک کافی شاپ و رستوران نیز در این مرکز خرید ایتالیا قرار داده شده.
مرکز خرید میلان :
در شهر میلان ایتالیا مراکز خرید به صورت بازرهای روباز هستند که که با ویترین های کوچک و بزرگی از فروشگاه ها با دکوراسیون های زیبا به چشم میخورد . مردم میلان با سلیقه های خاصی که در هنر و غذا ، لباس های روی مد دارند توریست ها و گردشگران دنیا میتوانند به این مرکز خرید برای دیدن و خریدن اجناس این منطقه بیایند.
بازارهای هنری هر ساله برای کریسمس تشکیل شده که یکی از زیباترین بازارچه ها در میلان است که کنار کلیسای معروف دومو است و کارهای هنری و دستی برای هدایای کریسمس در آن یافت میشود و گردشگران سفر به ایتالیا میتوانند از این غرفه ها هدایای زیبایی را برای ایام کریسمس تهیه کنند. افرادی که در فرارسیدن کریسمس با تور اروپا به ایتالیا و شهر میلان سفر میکنند میتوانند به این مرکز خرید بیایند و از آن لذت ببرند.

مرکز خرید پارکو در رم:
این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ تجاری اصلی در ایتالیا محسوب شده . این مرکز خردی در نزدیکی فرودگاه احداث شده . مساحت آن ۱۰۰۰۰۰مترمربع است که در آن ۲۰۰ مغازه با سالن نمایشی با ۲۴ سن برای انواع سرگرمی های متنوع و جالب برای کلیه ی سنین از جمله کودکان به هنراه یک هایپرمارکت با مساحتی بالغ بر ۱۳۰۰۰مترمربع در دوطبقه تشکیل شده.
در این مرکز خرید گردشگرانی که به رویدادهای فرهنگی و کنسرت ها و نمایشگاه ها علاقه دارند با تور اروپا یا تور ایتالیا میتوانند به این مرکز خرید بیایند.

گالری ویتوریو در ایتالیا:
این مرکز خرید قدیمی با ۴ طبقه کلیه ی برندهای مد و لباس، نقاشی، کتاب، جواهرات را شامل شده که در کنار آن کافی شاپ ها و رستوران های زیادی است. با سفر کردن تور ایتالیا با خرید در این مرکز گالری از خرید لذت ببرید.
گالری ویتوریو یکی از دیدنی های میلان است که توریست های زیادی را به انجا میکشاند. این گالری زیبا بین کلیسای ایل دوئومو و اپرای اسکالا قرار گرفته . این گالری در بازار سرپوشیده میلاناست که برخی به آن گالریا گویند.سبک طراحی این بازار که از دیدنی های اروپا است به سبک نئوکلاسیک که شبیه به سبک باروک است ساخته شده .

موزه جنازه های مومیایی در ایتالیا:
یکی از موزه های قرن ۱۶ میلادی که در صومعه پالرمو در کشور ایتالیا توسط راهبان احداث شده .در این موزه مرده های مومیایی نگهداری میشود که با ترسناکی زیادی در این موزه دیده میشوند.

موزه باستان شناسی آتن:
این موزه باستان شناسی ملی در ایتالیا است که گردشگران زیادی را برای بازدید به این موزه میکشاند. در مجموعه های این موزه آثار باستانی نگهداری میشود که از مهم ترین دیدنی های یونان است.
در این موزه ملی ۱۱۰۰۰اثر ماقبل تاریخ تاکنون وجود داشته که برای بازدیدکنندگان بینش جالبی را بوجود آورده.
این موزه ی باستان شناسی یکی از ده موزه برتر جهان است که در آتن واقع شده .طراحی و معماری این موزه به سبک نئوکلاسیک در قرن ۱۹ میلادی احداث شد. که دوبار تغییر در طراحی یافت .این موزه از مکان های دیدنی در اروپا است که گردشگران تور ایتالیا و اروپا به علاقه زیادی برای دیدن این آثار باستانی واقع در این موزه دارند. هر سالن با گالری و نمایش های زیادی در فضایی ۸۰۰۰مترمربعی متشکل شده .

گلدان ها و اشیاء کوچک:
آثار سفالی یونان باستان در قرن ۱۱ پیش از میلاد که در دوران رومی ها است قرار دارد.
مجموعه های استاتوس ها:
این مجموعه باستانی شامل اجناس کوچک در کنار طبقات کلدان ها و سفالینه ها قرار دارد که مربوط به تاریخ یونان است.

آثار فلزی:
در این قسمت مجسمه های بزرگ، اشیاء کوچک و پیکره هایی قرار دارد که متالوژی نام داده میشوند.

آثار باستانی مصری:
در این مجموعه آثار یونانی و خاور نزدیک مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد که دوران رومی ها بوده گردآوری و به نمایش گذاشته شده.

موزه الکساندر و گالری ملی هنر :
در این موزه مجموعه گالری هنرمندان اروپایی و نقاشی های رنسانس که بسیار با ارزش هستند قرار گرفته . در این گالری چهار قرن از هنر یونان گنجانده شده و آنرا به نوعی یکی از منحصربه فردیترین و خاص ترین موزه های جهان نامیده. در این گالری ملی که در آتن واقع شده هنر یونان و بیزانس شامل شده.
برای دیدن این موزه زیبا میتوان با تور ایتالیا به آتن سفرکرده تا آثار هنری با ۱۱۷ اثر را دید در بخش های مختلفی از جمله رنسانس و…تقسیم بندی شده اند.
این موزه ملی در سال ۱۹۹۰ احداث شده که پس از جمگ جهانی دوم به ساختمانی جدید منتقل شد. یکی از جاذبه های گردشگری آتن و دیدنی های یونان به شمار رفته.

موزه آکروپلیس:
این موزه با نمایش دادن آثار تاریخی تمدن یونان باستان با ۳۵۰ اثر شاخص تاریخی با مساحت ۲۵ هزار مترمربع در سه طبقه گردآوری شده . هر روز ۱۰ هزار نفر برای دیدنی های ایتالیا به این موزه نیز می آیند در ساخت این موزه ۱۸۰ میلیون دلار هزینه شده .
به کوه آکروپولیس یونان صخره مقدس گفته شده . ساخت این موزه تا سال ۱۸۷۵ ادامه داشت که شامل مجسمه های سنگی که در حفاری هایی که بوجود آمده کشف شده. در این موزه آثار کتیبه ای قرار دارد که به نوعی اسم این موزه را به موزه کتیبه نیز گفته شده .یکی از آثار دیدنی در یونان است که آثار معبد آتن را نیز در خود جای داده. یکی از هدف های گردشگری تور ایتالیا و اروپا به شمار آمده.
اشیاء این موزه ۴۰۰۰ شی از شاهکارهای معماری یونانی در این کوه بنا شده که نمادی از سیر تحول تاریخ شهر آتن است.

موزه باستان شناسی پاتراس یونان:
این موزه گنبدی فلزی داشته که با ۳ سالن شامل تابوت ها، جواهرات، موزاییک، اشیاء ماقبل تاریخی است که ۷ کیلومتر از شهر دور است و بازدید زیادی را از توریست های تور ایتالیا به خود اختصاص داده و یکی از دیدنی های یونان بوده.
این موزه در شهر پاتراس بناشده که یکی از شهر های یونان است یک پارک تفریحی در کنار این موزه قرار دارد که که آثار ماقبل تاریخی و اشیاء روم باستان در آن وجود داشته. در مجموعه های این موزه ۳ بخش دائمی و ۱ بخش دوره ای قرار داشته که در معرض دید عمومی قرار گرفته.

صومعه دفنی در آتن یونان:
یکی از شاهکارهای پادشاهی بیزانس این صومعه فوق العاده است که نمونه ای از آثار برجای مانده یونان محسوب شده که آنرا به موزه تبدیل کرده است.

هتل های ایتالیا:
ایتالیا یکی از شهرهای زیبای اروپا ست که جاذبه های زیادی برای گردشگران دارد و هتل های منحصر به فرد و زیبای آن و امکانات و خدماتی را ارایه می دهند که همواره گردشگران را به سوی خود بیشتر و بیشتر جذب می کند.این کشور توریستی سالانه میزبان مسافران زیادی می باشد که رتبه اول را از لحاظ جذب توریست به خود اختصاص داده است و به خصوص هتل های این کشور ،که همواره از مسافر و گردشگر پر می باشند درآمد عمده ی کشور ایتالیای غنی را تأمین می کند و بعد از هتل ها مد و زیبایی و هنر و گردشگری و تاریخ و فرهنگ و ادبیات این کشور پیشرفته و توسعه یافته است و از فاکتور های ثروتمند شدن و پر گردشگر شدن این کشور می باشد که سالانه ۴۴میلیارد مسافر را به سوی خود به طور میانگین جذب کرده است . یکی از کارهایی که ما به گردشگران محترم برای سفر به ایتالیا پیشنهاد می کنیم رزرو هتل قبل از رفتن و مقایسه ی هتل های ایتالیا و الویت قرار دادن از هدف خود برای رزرو هتل که چه چیزی برایتان در سفر به ایتالیا مهم است که با توجه به این نکته هتل خودرا رزرو کنند و البته غالباً سعی کنید هتل خود را نزدیک به مرکز شهر و خرید انتخاب کنید که یکی از اصول مهم در انتخاب هتل در رم می باشد.
بعد از رم دومین شهر بزرگ ایتالیا ست که در آن وسایل نقلیه ی عمومی زیادی به چشم می خورد و گردشگران مشکلات رفت و آمد و رفتن به هتل و مرکزشهر و جاهای دیدنی ندارند و هر لحظه که اراده کنند وسیله ی نقلیه ی عمومی مورد نظر آماده است ،میلان می باشد و مهم نیست که حتماً هتل خود را نزدیک مرکز شهر بگیرید.
هتلهای دیگر در شهر زیبای فلورانس مانند دیگر شهر های ایتالیا ست و مانند هتل های شهر میلان ارزان و مناسب واست و در عوض خدمات خوبی را ارایه می دهند.این شهر در کشور ایتالیا از شهرهای کوچک محسوب می شود و شهر گردی در ان بسیار آسان می باشد و نیازی به مترو و قطار و ….ندارد و با یک اتوبوس می توان کل شهر را زیر پا گذاشت و از جاذبه های آن بهره مند شد.
از جمله های هتل های شیک و زیبای شهر رم (پایتخت ایتالیا) و شهر های دیگر ایتالیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱٫هتل ماریانو:این هتل دارای خدمات ارزنده و زیادی از جمله خدمات رفاهی و تفریحی و رستوانی و….می باشد .این هتل واقع در رم دارای ۳۳اتاق در ۴ طبقه است .لابی ۲۴ ساعته –اتاق تلویزیون –آسانسور –تریا-سوییت هایی برای سلیقه های مختلف-صندوق امانات-سال غذاخوری و کافی شاپ-سیستم گرمایشی مناسب-پذیرش همیشه آماده و امکانات کامل اتاق ها از جمله خدمات آن می باشد.این هتل یکی از بهترین هتل های ایتالیا از همه لحاظ از جمله نزدیکی به مرکز شهر و آثار و بناهای تاریخی معروف واصلی و نزدیکی بیشتر از سایرین هتل ها به فرودگاه را دارد و ان را هتل ممتاز و۵ ستاره اعلام کرده اند.
مهمان خانه ی ۲۰۷رم:قدمت این مهمان خانه برمی گردد به قرن ۱۸ .اما در سال ۲۰۰۶ آن را بازسازی کردند و امکانات رفاهی خوبی دارد اما برخلاف اسمش ،این مکان بیشتر شبیه هتل است تا شبیه مهمانخانه ،چون از امکانات و خدمات خوبی برخورد دارست و نزدیک به تمام وسایل عمومی نقلیه و بناهای تاریخی و گردشگری و مرکز شهر و فرودگاه می باشد.اتاق های این مهمانخانه مانند خونه ی مسافران می باشد و طوری طراحی شده است که گردشگران و سکنی گزینان عزیز در آنجا احساس آرامش و راحتی کنند .از تجهیزات و امکانات این هتل ،اتاق های پاک و بدون آلودگی سیگار و عایق صدا-اتاق های نگهداری کودکان-کافی شاپ و رستوران –تریا-سیستم گرمایشی خوب-لاندری-پذیرش همواره آماده و۲۴ ساعته-کرایه ی دوچرخه-آسانسور و…. می باشد. اگر در سفر به دنبال هتل تمییز و آرام می گردید ما به شما این مهمانخانه یا به عبارتی هتل ۲۰۷ را معرفی می کنیم.


هتل کسمپلیتا:این هتتل در مرکز و قلب شهر رم واقع شده است و به تمام جاذبه های گردشگری و آثار باستانی شهر قدمت دار رم نزدیک میباشد.این هتل در قدیم مکان و جایگاه اشراف زادگان بوده است و از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر رم برای همه ی گردشگران و مسافران،چه آنهایی که سفر کاری دارند و چه آنهایی که برای تفریح و گردشگری آمده اند از بهترین جاها ی مورد نظر می باشد .هتل کسمپلیتا یک هتل ۴ ستاره است که ۶۸ اتاق دارد و اتاق های این هتل دارای فضای بزرگ و شیک و مبله می باشد. این هتل دارای خمات و تجهیزات بالقوه ای دراتاق ها است مانند:اینترنت-خط تلفن مستقیم-رادیو-سیستم تهویه –گاوصندوق کرایه ای-تلویزیون-ماهواره-مینی بار و…. . این هتل فضای مدرن و آرام و شیرین و دل چسبی را برای گردشگران و مسافران عزیز فراهم ساخته است.تراس های اتاق های این هتل مکانی را برای مسافران ایجاد کرده تا هنگام غروب از منظره و شهر زیبای تور ایتالیا لذت ببرند و لحظاتی غرق در ویژگی های این کشور جادویی شوند.چندی از امکانات کلی این هتل :انتقال از فرودگاه و رفت و آمد رایگان با ماشین به فرودگاه و هتل-لاندری-تریا-آسانسور-اتاق های مخصوص معلولین-اتاق های پاک –صندوق امانت-اتومبیل های اجاره ای-صرف صبحانه در اتاق و….. .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : ریحانه
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: